Byt sektion
Självservice

I den här sektionen hittar du e-tjänster, blanketter, villkor, broschyrer och instruktioner på ett samlat ställe.

Log in - Mina sidor (My pages)


Privat
 (Employees)

Företag (Employers)

Du är på In English
Nedan kan du välja att gå till en annan del av fora.se
Close

Trygghet genom jobbet

Kollektivavtalad tjänstepension och försäkringar

Företag
Toggle
Information, blanketter och tjänster skiljer sig åt för olika typer av företag. Välj vilken typ av företag du företräder.
Information, blanketter och tjänster skiljer sig åt för olika typer av företag. Välj vilken typ av företag du företräder.
Företag med kollektivavtal

Privatägda företag som har kollektivavtal genom medlemskap i ett arbetsgivarförbund, eller har tecknat kollektivavtal direkt med ett fackförbund (hängavtal).

Företag utan kollektivavtal

Privatägda företag som saknar kollektivavtal men har, eller vill teckna, försäkringsavtal hos Fora.

Företag utan anställda

För företag utan anställda, med eller utan kollektivavtal.

Kommun- och regionsektorerna

Kommuner, regioner, företag anslutna till Sobona och Fastigo samt Svenska kyrkan.

Företag som vill anställa med stöd från myndighet

Information för företag när försäkringsavtal hos Fora är ett krav från Arbetsförmedlingen eller Migrationsverket.

Foreign companies with temporary operations in Sweden

Companies, with or without a collective agreement, that intend to run temporary operations in Sweden.

Privat
Toggle
Så fungerar din tjänstepension Avtalspension SAF-LO och de försäkringar du har genom din arbetsgivare.
Så fungerar din tjänstepension Avtalspension SAF-LO och de försäkringar du har genom din arbetsgivare.
Gå till Privat

Information med anledning av Coronaviruset

Det kommer många frågor till Fora med anledning av Coronaviruset. Därför har vi samlat den viktigaste informationen. Hittar du inte svar på dina frågor där, kan du vända dig till Foras kundservice.

Om Fora

Fora är ett servicebolag som erbjuder administrativa lösningar för kollektivavtalade försäkringar och avgifter för parter på arbetsmarknaden. Vi finns för att erbjuda enkla och kostnadseffektiva lösningar som förenklar vardagen för uppdragsgivare, företag och anställda.

Welcome to Fora

Section in English with a brief description of Fora and the collectively agreed insurances – for employers and employees

For employers
Toggle
Information and instructions for employers regarding the insurances, reporting, invoicing and payments.
Information and instructions for employers regarding the insurances, reporting, invoicing and payments.
Läs mer
For employees
Toggle
Information about the insurances and occupational pension that you have via your job.
Information about the insurances and occupational pension that you have via your job.
Read more
About Fora
Toggle
Fora help companies and their employees to navigate their collectively agreed pension and insurance solution.
Fora help companies and their employees to navigate their collectively agreed pension and insurance solution.
Read more
About the insurances
Toggle
Information about the insurances covered in the collective insurance agreements
Information about the insurances covered in the collective insurance agreements
Read more

Information due to the Coronavirus

Here we’ve collected information relating to the FAQs received by Fora’s customer service due to the Coronavirus.

How to contact Fora

Our customer service will be able to assist you in most questions.

If you represent a foreign company running temporary operations in Sweden, please visit that section:

Contact customer service:

Call customer service

Mon - Fri 08.00 - 17.00
08 - 787 40 10

For your safety

Depending on which information you want, it may be necessary for you to identify yourself with BankID during the conversation. As a corporate customer, you must be registered as the main administrator or an administrator to obtain information that contains personal data.

If you are a customer

If you are already a customer, you can log in to Mina sidor (My pages) and send your query to Customer Service via email. Currently we may need 3-4 business days to respond to incoming emails. Call us if you need quicker assistance.