Kundservice

I den här sektionen hittar du e-tjänster, blanketter, villkor, broschyrer och instruktioner på ett samlat ställe.

Driftmeddelande

Många ringer just nu om rapportering och fakturering. Sök först svar på din fråga här innan du kontaktar oss.
Observera! Eftersom möjligheterna att rapportera och göra rättningar har varit begränsade under systemuppgraderingen tas inga förseningsavgifter ut så länge lönerna som betalats ut under april, maj och juni rapporteras senast 31 augusti.

Om den stegvisa övergången till månadshantering

Frågor och svar

Varför går Fora över till månatlig hantering av de kollektiv­avtalade försäkringarna?

Vad innebär det att Fora går över till månads­rapportering?

Vad är syftet med övergången till månads­rapportering?

Varför sker övergången vid olika tidpunkter för arbetare och tjänste­män?

Vi har både arbetare och tjänste­män anställda, hur blir det för oss?

När blir det en gemensam rapportering till Fora och Collectum?

Vad blir Avtalats roll i det här?

Vad betyder övergången till månads­rapportering för våra anställda?

    Ring kundservice

    Helgfria vardagar 08.00-16.00
    08-787 40 10

    Mellan 11.00 - 13.00 ringer många till oss. Om du har möjlighet att ringa någon annan tid så får du hjälp snabbare.

    Skicka e-post via Mina sidor

    För att få svar i ärenden som rör ett specifikt avtal eller där personuppgifter behöver anges eller dokument bifogas. Logga in för att kommunicera säkert med kundservice.

    Kontaktuppgifter

    Postadress
    Fora AB
    101 56 Stockholm

    Leveransadress för bud och paket
    Sveavägen 44, Stockholm

    Öppettider
    Bud och leveranser: 08.10 - 16.45
    (16 maj - 15 september 08.10 - 15.45).

    Observera!
    Vi tar inte emot annat än bokade eller nödvändiga besök
    (bud, företagspost och liknande) på vårt kontor.